Isnin, 31 Ogos 2009

Ibu Duit



Pihak AL-KALIMAH menyediakan satu ilmu yang diamalkan oleh orang dahulu kala agar mereka tidak putus rezeki. Ilmu ini tidak perlu diamalkan tetapi hanya letakkan satu benda yang akan diberikan oleh pihak AL-KALIMAH di dalam poket atau dimana sahaja.

Insya ALLAH rezeki anda tidak akan putus. Ilmu ini ada pantang larangnya iaitu TIDAK BOLEH GUNA REZEKI KEARAH KEMUNGKARAN, TIDAK BOLEH TAKBUR, KENA SELALU BERSEDEKAH DAN TUNAIKAN ZAKAT. Sudah ramai yang memilikkinya dan ALHAMDULILLAH ALLAH S.W.T telah memberi rezeki kepada mereka tanpa putus. Ilmu ini tidak ada maharnya. Jadi ianya percuma. Ilmu ini sesuai untuk semua lapisan umur.

Amaran KERAS: Pihak kami menyediakan ilmu ini bukannya untuk mengaut keuntungan tetapi hanya membantu UMAT ISLAM agar lebih kaya supaya GOLONGAN bukan ISLAM akan menghormati kita. Ingatlah ilmu adalah salah satu cara kita berusaha kepada ALLAH S.W.T untuk mendapatkan kekayaan yang BERKAT & HALAL. Walaupun anda sudah memilikki ilmu ini jangan pulak anda tidak bekerja. Meskipun anda memilikki ilmu ini, andah harus tetap mencari rezeki seperti biasa.

Jika anda berminat untuk mendapatkan ilmu ini, sila bank in kan RM150 bg seluruh malaysia, RM200 Sabah dan Sarawak dan luar negara RM250 ke akaun maybank Ketua Perubatan Al-Kalimah 151306811982-MOHAMAD LUKMAN HAKIM BIN MD ZAKI.

Selepas bank in sms Nama penuh,Nama ibu, Alamat, Pekerjaan dan Butiran bank in ke 014-6411588

(Slip pembayaran harus disimpan sebagai bukti pembayaran).



12 ulasan:

  1. Taniah, blog yang menarik, sila layari goldenparadise-rhm.blogspot.com untuk maklumat perniagaan MLM dimiliki 100% Bumiputera dan syarikat pertama di Malayasia memiliki koperasi.

    BalasPadam
  2. Terima kasih bnyk ye....Semoga berjaya

    BalasPadam
  3. encik, kalau dapatkan ilmu nie, saya akan dapat barang ke? lagi 1, kenapa kena bayar rm150? dalam artikel tu, encik kata percuma..

    BalasPadam
  4. saya setuju dengan teja...kenapa harus bayar rm 150.00 jikalau ilmu ini tiada mahar dan percuma?boleh pihak perubatan kalimah jelaskan kekeliruan ini?

    BalasPadam
  5. saya ada duit kertas rm1 no siri 9**9**9.. kalau berminat boleh contac saya

    BalasPadam
  6. SAYA ADA DUIT 9--9--9 RM 100 Siapa berminat hubungi saya 0137212829

    BalasPadam
  7. Saya nk jual duit syiling yassin
    Sesiapa yg berminat boleh call
    0163094384

    BalasPadam
  8. Konfoussss betull putar belitr btull mula ckp mahae prcma last2 ckp kenaa bye rm150 pehall lakkk

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku pun confius dgn ayat ko ni 🤣🤣🤣

      Padam
  9. Kata percuma baru hamba nak tanya?ayat hujung ada mahar pulak.. pening palo..

    BalasPadam
  10. Kata percuma baru hamba nak tanya?ayat hujung ada mahar pulak.. pening palo..

    BalasPadam